About Me

My photo
kota kinabalu, sabah, Malaysia
Saya ada menyediakan perkhidmatan homestay berdekatan bandar kota kinabalu sabah saya merupakan seorang guru sedang berkhidmat di sm teknik likas kota kinabalu sabah hubungi saya di talian 0138606836

Monday 20 June 2011

KREW JOM HEBOH TV3 CHECK IN HOMESTAY RENTAK ZAMAN



ALHAMDULILAH dan terima kasih pada pihak tv3 kerana memilih homestay rentak zaman SABAH untuk krew-krew JOM HEBOH SABAH 25HB -26HB JUN 2011.
mereka akan menginap di homestay rentak zaman bermula dari 20hb-28hb 2011.

saya baru buka hoestay saya yang ke 8 ni tiga hari yang lepas berkat rezki dari allah patang tadi en. azmi pihak pengurusan tv3 tel saya untuk menginap di homestay rentak zaman. terima kasih pada en. azmi kerana memilih homestay rentak zaman kk.

krew-krew yang menginap di homestay rentak zaman ni akan bertugan untuk menjaga saund sistem dan bahagian lighting semoga abang-abang ni selesa berehat d homestay rentak zaman setelah penat berkerja

datanglah beramai-ramai ke JOM HEBOH SABAH 25-26 JUN 2011 NI kita meriahkan JOM HEBOH kali ini.

lama sudah JOM HEBOH TV3 tak datang ke sabah BAH.

BAH APA LAGI DATANGLAH BERANAI-RAMAI





Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment