About Me

My photo
kota kinabalu, sabah, Malaysia
Saya ada menyediakan perkhidmatan homestay berdekatan bandar kota kinabalu sabah saya merupakan seorang guru sedang berkhidmat di sm teknik likas kota kinabalu sabah hubungi saya di talian 0138606836

Wednesday 15 June 2011

homestay sabah

sekarang dah habis musim cuti sekolah para ibu bapa sibuk menghantar anak-anak kesekolah. tapi tak kurang juga ada yang bawa anak-anak bercuti. kalau anda datang ke sabah jangan lupa menginap di homestay saya untuk menjimatkan perbelanjaan anda semasa melancong disamping dapat tinggal di homestay rentak zaman terletak di kota kinabalu sabah berdekatan dengan bandar kota kinabalu sabah.
sekarang orang lebih suka memilih untuk tinggal di homestay-homestay yang di sediakan di sekitar kota kinabalu. alasannya boleh jimat, selesa dan mudah untuk mengurus anak-anak kecil, apa tidaknya homstay saya menyediakan semua kelengkaapan seperti anda tinggal di rumah sendiri. anda nak masak ada dapur disediakan. anda nak cuci kain ada mesin basuh. anda nak udara sejuk ada penyaman udara nak buai baby ada disediakan nak stroler baby ada disediakan bak kata semua ada. apa yang disediakan anda tak kan dapat jika anda menginap di hotel....

nak tau cuba lah tray menginap di homestay kami homestay rentak zaman kota kinabalu sabah.

No comments:

Post a Comment