About Me

My photo
kota kinabalu, sabah, Malaysia
Saya ada menyediakan perkhidmatan homestay berdekatan bandar kota kinabalu sabah saya merupakan seorang guru sedang berkhidmat di sm teknik likas kota kinabalu sabah hubungi saya di talian 0138606836

Saturday 28 May 2011

HOMESTAY RENTAK ZAMAN

HOMESTAY RENTAK ZAMAN
6 UNIT
1. 3 BILIK  RM 180
2. 2 BILIK  RM150
[GROUND FLOOR & 1st FLOOR ]
LOKASI BERDEKATAN :1Borneo, Alam Mesra, University Apartment and Taman Bukit Sepanggar,UMS,Kingfisher,
Hospital Likas, UITM, Yayasan Sabah, MESJID BANDARAYA KK.
14 km ke bandar Kota Kinabalu.
KEMUDAHAN:
1. Pengangkutan disediakan dari airport ke
Home Stay bagi pelanggan yg menempah homestay
dan kenderaan sekali.
2.Kemudahan dalam rumah ( Penyaman udara, peti sejuk,tv, , katil queen 1, katil singel 2, tilam extra 3,dapur,sofa ,Hiter ,buaian baby stroler baby
KADAR SEWA:

1. Kadar sewa semalam rm180
2. Deposit RM200untuk tempahan
3.Diskaun akan diberi bagi tempoh sewa melebihi 3 hari.
4.Kenderaan untuk sewa pandu sendiri disediakan
TEMPAHAN HOMESTAY KUNDASANG:
SAYA JUGA BOLEH MENGURUSKAN TEMPAHAN UNTUK HOMESTAY DI KUNDASANG
trmpahan untuk ke pulau-pulau sekitar kk

SAYA JUGA BOLEH MENYEDIAKAN CADANGAN JADUAL PERJALANAN SEPANJANG BERADA DI SABAH











2 comments: